Browse Search Popular Register Upload Rules User list Login:
Search:
nifty :P
awesome! :D
wheres the sandvich? OM NOM NOM :y
:D epic wins!
wow... dude, he HAS uploaded some GREAT stuff :grr:
epicness :D

now make a mouse controlled rocket :lol:
it does for me too toaster. these must be fixed
:o

:lol: awesome
we all live in a yellow submarine, a yellow submarine, yellow submarine...

instant 10, just cuz the beatles are that epic win :D
:o
epicepicepic
:o knex are the most epic things ever. epicly epic. this scene, as such, is epicly epic. epicly.

epic/10 :D
phun has no sound. how would it work? thats kinda obvious that it makes no sound... :/
nice, but can be improved 9/10 :)
colors dont match... but still awesome though! 9/10
Last edited at 2009/07/01 03:01:02 by combot55
ok, now it looks f***ing awesome:D
hey, i had enough trouble to make the strings that tight :lol: but grady told me how to fix it, so in the next scene, itll be better

also, im working ont he amp and stuff, but itll have to be wireless :/ and it might be hard to plug in, too
sure curt, but if i dont get credit... :devil:
good, but you cant drag it, and the label stays after exploding :/

8/10
no, no i didnt use groovyon

i used my OWN version of groovyon i edited and switched around, so nyeah :P
its better, but still an 8
i dont know if you were serious about the flipping thing at the final drop, but using the car included, i made it perfectly through, with a couple rough landings, but always landing upright :s
then i can sue them for theft ;)
hmm... interesting, but ive seen better... 7/10
well, now, this one was a little better. 8/10

also, its spelt colorful or colourful, not colorfull or colourfull :)
hmm... awesome, but bland... 9/10
well, glad you all like it

with groovyon, its just a set of parameters, such as fadecolor, translate, rotate, and BGcolor. its really simple how to edit them, though sine and cosine are involved. the color-chaning blocks also use sine and cosine

hope this can clear things up:)
youre never gonna let that go, are you? :|
i lold :D
no one seems to be listening. THIS ISNT GROOVYON! :mad:


combot55 said:

"with groovyon, its just a set of parameters, such as fadecolor, translate, rotate, and BGcolor. its really simple how to edit them, though sine and cosine are involved."

its my own code, thats similar to groovyon :grr:
yes garret. dont be a wuss. this is the 21st century and the internet. swearing is (mostly) allowed:|
previous | 1 2 | next